Onkin tosi pitkä aika kun viimeksi oon kirjotellu...En vaan oo jaksanu konetta viritellä iltasella, ku päivän istunu töissä koneella. Ja sit olin kipeenäkin. On muuten aikasta kamalaa olla kipeenä ku omistaa koiran, varsinkin ku sen omistaa yksin...Mut onneks on ihanaisia ystäviä, jotka lenkitti Nukaa minun maatessa sängyn pohjalla.

Nuka kasvaa ja kehittyy. Tänään ei ollu tehny yhtään kakkaa yksin päivän ollessaan, oli eka kerta. Ja vaan yhet pissat löysin. Yleensä pissoja kahdet. Yöt on ihan sisäsiistinä. Makkarin oven pidän kiinni, niin ei pääse muualle asuntoa vaeltamaan eikä makkariin pissi.

Hampaista...yläkulmahampaat on vielä paikallaan, siis maitohampaat. Soitin jo eläinlääkärillekin alkuviikosta, että pitäskö niille jo tehdä jotain. Vielä voi pari viikkoo odottaa ja sit jos ei oo lähteny, niin poistetaan nukutuksessa. Kovasti pitää nyt vetoleikkejä Nukan kaa leikkiä. Se onneks tykkää siitä. Vaikkei koskaan itse pyydäkään leikkiin..Hieman outo siinä suhteessa, oon tottunu koiriin jotka koko ajan on jonkun lelun kaa vieressä ja odottavat että ihminen leikkis niiden kaa. Mut Nuka ei koskaan pyydä leikkimään, leikkii kyllä jos minä sen kaa rupeen leikkimään.

Ollaan alotettu näyttelytreenit, käyty jo kolme kertaa. Paljon on opeteltavaa...paikallaan seisominen, hampaiden näyttäminen, hihnassa hienosti kulkeminen ja paikalla olo ku tuomari tutkii. Antaa siis kyllä itseään nykiä, mut ei malta olla paikallaan. On hieman ADHD. Mut niinhän se on, ett suutarin lapsella ei oo kenkiä, ja kait ton neidin voi lapseen rinnastaa.

Uudessa työssäni olen viihtyny todella hyvin. Se on mielenkiintosta ja haastavaa. Ja ihanaa ku ei tartte tehä yövuoroja ja viikonloput ja illat aina vapaata. On koirankin kaa helpompi kaikkee touhuta. Toivottavasti saan siinä hommassa jatkaa tosi kauan.

Niin, ja Nuka-neitihän tuossa pari viikkoo sitten täytti jo puoli vuotta. Eli 3.3. Ja sit mennään näyttelyyn 30.3. Mätsäriin ihan vaan harjottelemaan.

Nuka on oppinu aukasemaan ovet. Saa siis oven auki kahvasta. Nyt olen sitten makkarin oven kahvan nostanu pystyasentoon. Ku sinne ei saa mennä yksin ollessa. Ku oli auki oven saanu, niin oli syöny makkarin mattoon reiän...