HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2008 KAIKILLE BLOGINI LUKIJOILLE!

Uusi vuosi sitten tuli. Ja meidän junareissu. Olen kyllä todella ylpeä ja onnellinen koirastani! Junamatka meni tosi hienosti. Nukaa ei pelottanut mikään muu kun junaan nouseminen, ja sekin hoitui sitten helposti kun minä kannoin koiran sylissä junaan. Mutta neitokainen ei pelännyt asemalla eikä junassa, vaikka ihmisiä ja vilinää oli paljon. Siellä se vain puikkelhti minun vierellä kuin olisi ollut ihan vanha ja tuttu juttu. Mennessä oli vaunussa 9 koiraa Nukan lisäksi! Ja Nuka olisi halunnut leikkiä kaikkien kanssa, myös erään cairninterrierin, joka murisi kaikille, siis myös Nukalle. Mutta ei tuo mun neiti ymmärtäny, että se EI ole kutsu leikkiin. Osasi Nuka myös hyvin nukkuaki. Eikä tehnyt tarpeitaan junaan; Yhdellä asemalla oli 20min pysähdys, niin silloin käytiin ulkona pissalla ja kakalla. Siis Nuka kävi, minä pidättelin :) Kotiinpäin tullessa kaikki sujui ihan yhtä hyvin. On se kyllä vaan niin reipas ja hieno koira.

Kyläpaikassa oli kaksi kania häkissään.. Nuka ei ensin tajunnut eläimiä ollenkaa, ja sitten ku tajusi olisi kovasti halunnut niitten kanssa leikkiä :) Piti oikein häkin vieressä vinkua kun eivät suostuneet leikkiin. On siinä sitten kunnon rottakoira :)

Ilotulitteet eivät olleetkaan sitten niin kamalia Nukan mielestä. Ulkona piti vähän kuunnella ja ihmetellä, muttei kauheasti pelännyt. Sisällä ei tajunnut raketteja ensin ollenkaan, sitten puolilta öin meinasi hieman hätääntyä, mutta aloimme koiraa leikittämään, niin johan hävisi huoli. Joten kivasti meni vuoden vaihde.

Tässä vielä kuva Nukasta junassa. Kuvasin videokuvaa kanien kohtaamisesta, mutta tänne ei taida voida videota laittaa. Jos voi niin kertokaa mulle.

1176766.jpg